Dijital Pazarlama Blog Yazıları

Dijital pazarlama ile ilgili en güncel bilgiler, makale, araştırma, sunum, doküman, video ve infografikler.

Dijital PazarlamaWeb Tasarım
Boş Resim

Web tasarımının dijital pazarlama üzerindeki etkisi

Markanız için entegre bir pazarlama planı hazırlıyorsanız, bunun için öncelikli olarak doğru web tasarımı esastır. Artık standart bir web site tasarımı için sadece işlevsellik ve/veya görünürlük yeterli değildir; Bir kullanıcının markanızı tercih etmesini sağlayabilecek tüm ayrıntılar web tasarım özelliklerine dahil olmalıdır. Sayfa düzeninden, kullanılan renklere kadar, tüm bu bu kritik öğeler, stratejik olarak kullanıldığında online […]...
Dijital Pazarlamaiçerik
Boş Resim

2019’da dikkat edilmesi gereken 3 İçerik pazarlama stratejisi

2011’de sadece bir terim olmasına rağmen, içerik pazarlaması 2019’da pazarlama departmanları için bir numaralı öncelik haline geldi.  Ve bu ve bir pazarlamacının tüm bütçesinin yüzde 36’sını oluşturuyor. KOBİ’lerin yüzde 64’ünden fazlası mevcut pazarlama çabalarının sonuç vermediğini belirtiyor. Bununla birlikte, başarı elde eden %36 içinde yer alan her 5 kişiden 2’si içerik pazarlamasına yatırım yaptığını söylemiştir. […]...
Dijital PazarlamaSosyal Medya Pazarlama
Boş Resim

Moda/Tekstil/Giyim Sektörü için Sosyal Medya Kullanımı

Moda, tekstil ve giyim sektörü sosyal medyada en aktif olan sektörlerdir. Peki ama bu sektörlerde sosyal medya çalışmaları nasıl yapılmalı? Gelin birlikte göz atalım… Moda, tekstil ve giyim sektörü sosyal medya kullanımının en aktif şekilde gerçekleştiği sektörlerin başında gelmektedir. Bu sektörlerin ürün ve hizmetleri zengin görsel çeşitliliğe sahiptir. Moda, tekstil ve giyim sektörü sosyal medya […]...
FacebookSosyal Medya Pazarlama
Boş Resim

Facebook’ta İleri Tarihli Gönderi Zamanlama

Sosyal medya denilince ilk akla gelen platform olan Facebook, dijital pazarlamanın da en öncü platformudur. Sosyal medya pazarlamasının en belirgin uygulandığı ağ olan Facebook, marka sayfalarının reklam yapabilmeleri, paylaşımlarıyla müşteri kitleri ve hedef kitlesiyle iletişim kurmaları mümkün olmaktadır. Marka sayfalarında anlık paylaşımlar yapılabilirken, ileri tarihli paylaşım için zamanlama yapmak da mümkündür. Etkin ve planlı bir sosyal […]...
Dijital PazarlamaSosyal Medya Pazarlama
Boş Resim

sosyal medya müşteri ilişkileri yönetimi

2020’de kişiselleştirme ve müşteri deneyimi markaların birinci önceliği haline geldi. Günümüz tüketicileri, markalardan sadece indirim beklemiyorlar. Daha fazla duyarlılık, daha fazla kişiselleştirme ve çok daha fazla güven duymak istiyorlar.  Ve tüm bunlar yalnızca ödeme sayfasında veya satış sonrası destek hatlarında gerçekleşmez. Sosyal medya, müşteri ilişkileri oluşturmada en önemli temas noktasıdır. Doğru kullanıldığında, sosyal medya kanalları […]...
Dijital PazarlamaSosyal Medya Pazarlama
Boş Resim

Sosyal Medyada Dönüşüm Sağlamanın 7 Akıllı Yolu

Sosyal medyanın geniş kitlelere ulaşmayı sağlayan en etkili araç olduğunu bilmeyen yoktur. Ancak geniş kitlelere ulaşmak, yapılan paylaşımlardan beklenildiği gibi geri dönüşler almak birçok firma için zorlu bir süreçtir.  Eğer siz de sosyal medya paylaşımlardan yeterli etkileşimi alamadığınızı, Satış, potansiyel müşteri, web sitesi ziyaretleri gibi dönüşümleri elde edemediğinizi düşünüyorsanız, belki de eksik ya da yanlış yaptığınız […]...
Dijital PazarlamaSosyal Medya Pazarlama
Boş Resim

Sosyal medyada kriz yönetimine örnekler

Sosyal medya platformları pazarlama mecrası olduğu kadar krizin de merkezidir. Hatalı bir ürün, kötü  bir kampanya veya bazen sadece yanlış anlaşılmalar olabilir. İçinde bulunduğunuz endüstri veya bu noktada ne kadar popüler olduğunuz önemli değildir. Bazen, sadece olur… Tabii ki, başlamadan önce bir krizi önleyebilirseniz daha da iyidir. Ancak bir kriz için planlama yapmaya başlamak için en kötü […]...
Dijital Pazarlama
Boş Resim

Google’a reklam vermeniz için 11 sebep

Google Reklamları ölçülebilir bir yatırım getirisi sağladığı için binlerce işletme harcadığı zamanın ve paranın geri dönüşünü aldığının bilincindedir. Ancak yine de “Google’ neden reklam vermeliyim?“,  “Google reklamları benim işime fayda sağlar mı?” sorularının cevabından emin olamayan işletmeler var.  Öncelikle şunu söyleyelim ki; Dijital reklamlar sadece ücretli reklama indirgemeden bütüncül olarak ele alınmalıdır.  SEO Çalışması, e-mail, […]...
Dijital Pazarlama
Boş Resim

Google Ads Nedir?

Arama motoru reklamcılığı (Search Engine Marketing) denilince ilk akla gelen Google’un reklam platformu AdWords, kendisini yeniledi ve Google Ads olarak devam ediyor. Peki, Google Ads nedir? Google Ads, Google’ın işletmelere özel olarak hazırladığı, reklamlarınızı online ortamda pazarlamanızı sağlayan bir reklam platformudur. Daha önce bilinen adıyla Google AdWords, Google reklamcılığının yalnızca kelime reklamcılığına dayalı bir reklamcılık […]...