fbpx

Blog

Dijital Pazarlamada ChatBot Devri

Son 20 yılda dünyada pazarlama yönünde çok fazla değişiklik oldu. İnternet kullanımı ile hayatımıza giren Dijital Pazarlama ağına yeni bir kanal eklendi: CHATBOT Sosyal Medyanın iletişimde geçirmesi gereken evrim Chatbot olarak şekillendi. Doğrudan iletişim için kurgulanan Chatbot platformları; sosyal medyadaki paylaşımları yapay zeka tabanlı olarak analiz ediyor, öğreniyor ve bir veri olarak ortaya çıkartıyor. Bu

Web tasarımının dijital pazarlama üzerindeki etkisi

web tasarımının dijital pazarlama üzerindeki etkisi

Markanız için entegre bir pazarlama planı hazırlıyorsanız, bunun için öncelikli olarak doğru web tasarımı esastır. Artık standart bir web site tasarımı için sadece işlevsellik ve/veya görünürlük yeterli değildir; Bir kullanıcının markanızı tercih etmesini sağlayabilecek tüm ayrıntılar web tasarım özelliklerine dahil olmalıdır. Sayfa düzeninden, kullanılan renklere kadar, tüm bu bu kritik öğeler, stratejik olarak kullanıldığında online

2019’da dikkat edilmesi gereken 3 İçerik pazarlama stratejisi

2011’de sadece bir terim olmasına rağmen, içerik pazarlaması 2019’da pazarlama departmanları için bir numaralı öncelik haline geldi.  Ve bu ve bir pazarlamacının tüm bütçesinin yüzde 36’sını oluşturuyor. KOBİ’lerin yüzde 64’ünden fazlası mevcut pazarlama çabalarının sonuç vermediğini belirtiyor. Bununla birlikte, başarı elde eden %36 içinde yer alan her 5 kişiden 2’si içerik pazarlamasına yatırım yaptığını söylemiştir.

Moda ve Tekstil Sektörü İçin Sosyal Medya Kullanımı

Tekstil ve Moda Sektöründe Sosyal Medya

Moda ve tekstil sektörü  sosyal medya kullanımının en aktif şekilde gerçekleştiği sektörlerin başında gelmektedir. Bu sektörlerin ürün ve hizmetleri zengin görsel çeşitliliğe sahiptir. Moda ve tekstil sosyal medya kullanıcılarının hemen hemen tüm kesimlerine hitap ettiği için geniş kitlelere ulaşmak birçok sektöre kıyasla daha kolaydır. Ancak bu yine de sosyal medya pazarlama çalışmalarının kolay olacağı anlamına

Facebook’ta İleri Tarihli Gönderi Zamanlama

Sosyal medya denilince ilk akla gelen platform olan Facebook, dijital pazarlamanın da en öncü platformudur. Sosyal medya pazarlamasının en belirgin uygulandığı ağ olan Facebook, marka sayfalarının reklam yapabilmeleri, paylaşımlarıyla müşteri kitleri ve hedef kitlesiyle iletişim kurmaları mümkün olmaktadır. Marka sayfalarında anlık paylaşımlar yapılabilirken, ileri tarihli paylaşım için zamanlama yapmak da mümkündür. Etkin ve planlı bir sosyal

Markalar için Snapchat pazarlama rehberi

Snapchat’in 2019 yılı itibariyle 188 milyon günlük aktif kullanıcısı var. Snapchat kullanıcılarının %45’i 18-24 yaş, %71’i 34 yaş altında. BU veriler Snapchat’in genç ve genç orta yaş arasında ne kadar popüler olduğunu gösteriyor. Ayrıca, Snapchat kullanıcıları günde 3 milyar video oluşturup platformda ortalama 30 dakika harcıyorlar. Bu rakamlar – Snapchat’ın etkileyici kitle hedefleme yetenekleriyle birleştiğinde

Sosyal medya ile müşteri iletişimini geliştirmek için 8 yol

Sosyalmedya ile müşteri ilişkileri deneyimi oluşturma

2019’da şirketler için müşteri deneyimi birinci öncelik haline geldi. Bugünün tüketicileri, bir marka algısını, sahip oldukları anlamlı anlara dayandırmaktadır.  Ve bu anlar yalnızca ödeme sayfasında veya servis hattında gerçekleşmez. Sosyal medya, müşteri ilişkileri oluşturmada önemli bir temas noktası olarak ortaya öne çıkmaktadır. Doğru kullanıldığında, sosyal medya kanalları şikayetlere cevap vermekten  daha fazla işe yarayacaktır. Bunların

Emlak Sektöründe Sosyal Medya Kullanımı

Emlak sektöründe sosyal medya kullanımı

İnşaat odaklı ekonomi ile gelişen gayrimenkul sektörünün reklam ve pazarlamasında rekabet her geçen gün artmaya devam ediyor.  Rekabetin artması ile birlikte gayrimenkul sektörü de geleneksel pazarlama yöntemlerine alternatif farklı pazarlama çözümlerine yöneliyor. Birçok gayrimenkul  ve emlak firması dijital pazarlamanın gücünün farkında, sosyal medya platformlarında doğru konumlanma ile pazarlama çalışmalarında fark yaratarak, rekabette ön saflarda yer

‘Kobi’lere Dijital İhracat İçin Tavsiyeler

Hayatın hemen hemen tüm alışkanlıkları yeniden inşa eden dijital dönüşüm Türkiye’deki toplam işletmelerin yüzde 99,9’nu ve toplam İhracatın yüzde 59,2’sini gerçekleştiren KOBİ’lerin de gündeminde. Sadece e-ticaret yapan KOBİ’ler değil, e-ticaret yapmasa da yurtdışına ürün ve hizmetlerini tanıtmak isteyen birçok firma da internet sitesi reklamları, sosyal medya pazarlaması gibi dijital pazarlama çalışmaları ile yeni müşterilere ulaşmaya

Sosyal Medyada Dönüşüm Sağlamanın 7 Akıllı Yolu

Sosyal medya içerik paylaşımları

Sosyal medyanın geniş kitlelere ulaşmayı sağlayan en etkili araç olduğunu artık herkes kabul etmektedir. Ancak geniş kitlelere ulaşmak, yapılan paylaşımlardan beklenildiği gibi geri dönüşler almak birçok firma için zorlu bir süreçtir.  Eğer siz de sosyal medya paylaşımlardan yeterli etkileşimi alamadığınızı, Satış, potansiyel müşteri, web sitesi ziyaretleri gibi dönüşümleri elde edemediğinizi düşünüyorsanız, belki de eksik ya da