fbpx

Blog

Etkili Instagram Story Kullanım Tüyoları

2018 instagram güncellemeleri

Instagram (Story) hikayeleri ile aranız nasıl? Her gün 300 milyon insan gönderildikten 24 saat sonra kaybolan fotoğraf ve video dizileri yaratan İnstagram hikayeleri kullanıyor. Sayıları milyonları bulan  İnstagram iş profilleri için iyi bir haberimiz var; ortalama 5 hikayeden biri 1 mesaj alıyor. Yani hikayeyi etkin kullanmak size potansiyel müşteri veya satış kazandıracak… Story/Hikaye paylaşımlarının normal

Sosyal Medyanın Yeni Yıldızı TikTok Olabilir mi?

Dijital pazarlamada sosyal medya ağlarının rolü artık yadsınamaz bilince ulaştı. Artık; videonun yükselişi var… Son yıllarda sosyal medya portalları içerisinde video hedefli ağların yükselişi göre çarpıyor. Artık okumak istemiyor, dinlemek ve izlemek istiyoruz. Ve bunu da öyle çok uzun süreli istemiyoruz açıkçası.. İşte tam burada kısa videoların krallığı ortaya çıkıyor. Vine ile en bilinir ve

Hizmet İşletmeleri İçin Tüketici İnceleme Ağlarının Önemi!

Ürün ve hizmetlerin hedef kitleye ulaşması, hedef kitlenin ürün ve hizmetlerinize ulaşması için bahsettiğimiz o çok meşhur sosyal medya ağlarının dışında büyüyen bir alan var! Tüketici inceleme ağları… O da ne! demeden, örneklendirelim; Foursquare (Swarm), Yelp, Zomato, TripAdvisor Yerel işletmelerini hizmet ve ürünlerini değerlendirmede aktif rol oynayan bu tüketici inceleme ağları, eski Türk hizmet işletmeciliğinin

WhatsApp’tan iletilen mesaj sayısına sınırlama

Dünyanın en çok kullanılan sosyal medya ve iletişim araçlarından Whatsapp, yanlış bilgi yayılmasını önlemek amacıyla bugünden itibaren bir mesajın beşten fazla kez paylaşılamayacağını duyurdu. BBC Türkçe’nin gündeme taşıdığı gelişmenin öncesi, daha önce Hindistan’da uygulaması başlatılmıştı. Şirket bu kararı, WhatsApp üzerinden yayılan yalan haberlerle linç olaylarının yaşanmasından sonra almıştı. Şimdiye kadar kullanıcıların bir mesajı 20 kez paylaşmasına

En Çok Kullanılan 12 Sosyal Medya Platformu ve Kullanıcı Sayıları

Sosyal medya içerik paylaşımları

Günümüz sosyal hayatına yön veren teknolojinin, sosyal medya platformları olduğunu göz önüne alırsak, en çok kullanılan ve yükseli trendinde olan sosyal medya platformlarında 12 tanesini Hootsuite analizi ile ortaya çıktı. İşte 12 en popüler sosyal medya platformu ve kullanıcı sayıları.. 1. Facebook 2.23 milyar aylık aktif kullanıcı Facebook kullanıcılarının büyüme oranı sürekli artıyor gibi görünüyor.

İçerik Pazarlamasında Videodan Daha iyisi Canlı Yayın

Video hala içerik pazarlamasının zirvesinde. Daha iyi olan tek şey canlı video. Kendinizi müşterilerinizin yerine koyun. Şirketinizden ne deneyimlemek istersiniz? Ofisinizin arkasındaki turları, ürün tanıtımlarını / sürümlerini, canlı soru ve cevapları vb. Düşünün. Tüm İnternet trafiğinin% 80’inden fazlası 2021 yılına kadar video içerik haline dönüşecek. Şirket büyüklüğüyle ilgili doğrudan orantılı bağlantılı bağlantı olmamakla beraber, büyük

Video Neden Sosyal Medya Stratejinizin Bir Parçası Olmalı

Sosyal medyadan beklentiniz daha fazla etkileşim ve sadık bir hedef kitlesi mi? O halde İlgi çekici bir video oluşturun. Eğer markanızın 2019 sosyal medya içerik planlamasını yeni oluşturuyorsanız ( ya da oluşturduysanız), bu planlama içerisinde videoya yeteri kadar yer verdiğinizden emin olun. Videonun neden sosyal medya stratejinizin bir parçası olması gerektiği konusunda tereddütleriniz varsa, aşağıdaki

Günümüzün sabırsız müşterilerine satın alma yolculuğunun her aşamasında nasıl yardımcı olunur?

Sabırsız müşterileri memnun etme yolları

Zaman harcamak söz konusu olduğunda, insanlar zamanı akıllıca kullanmak istiyorlar. İstediklerimizi hemen elde etmemizi sağlayacak farklı çözüm yollarını artık daha fazla araştırıyoruz. Bunu son iki yılda “açık” + “şimdi / şu anda” + “yakında” arama terimleri ile yapılan mobil aramalar olarak görüyoruz. (örneğin; “şu anda yakındaki açık mağazalar” ve “şu anda yakınımda açık eczane” gibi). 

2019’da Dijital Pazarlama Eğilimi Nasıl Olacak?

2019 diijital pazarlama trendleri

2018’in son günlerindeyiz.  Her sene olduğu gibi 2019’da  da dijital pazarlama dünyası değişecek. Peki sizce 2019’da dijital pazarlamada neler revaçta olacak? Hepsini tam olarak bilemesek de 2018’den yükselişe geçen ve 2019’da da revaçta olacak dijital pazarlama eğilimlerini sizin için derledik. Keyifli okumalar.

İnternette 1 Dakikada Neler Oluyor?

2018'de İnternette 1 Dakikada Neler Oldu

Hiç herhangi bir zamanda internette neler olup bittiğini merak ettiniz mi? O halde aşağıdaki verilere mutlaka bir göz atın. 2018’de İnternette 1 Dakika içinde; 3,7 milyon Google araması yapılıyor. Facebook’a 973 bin kişi giriş yapıyor. 4,3 milyon YouTube videosu izleniyor. 481 bin adet tweet gönderiliyor. 174 bin adet Instagram gönderisi paylaşılıyor. 2,4 milyon Snap çekiliyor.