fbpx

Blog

YouTube’dan Başarılı Olmak için İpuçları

Youtube'da başarıyı yakalamak

Günümüzde müzikseverler olarak eskiye göre oldukça şanslıyız.  Müzikle ilgili her şeye internet ortamında erişebiliyoruz. Her an, istediğimiz her yerden müzik dinleme ve izleme imkanına sahibiz. Görsel olarak müzik tutkusu video ile hayat buldu. İnsanlar artık videolar izliyor. Hayatımızın çoğunu kaplayan bu tutku sayesinde röportajdan tutun; sahne arkasına, provalardan lansmanlara kadar her şeye videolar sayesinde ulaşabiliyoruz. Burada

Instagram Hikaye Elçiliği

İnstagram Marka Elçiliği

Instagram Elçiliği Nedir? Oldukça revaçta olan,  Instagram hikayelerinin bir başkasına devredilmesi son birkaç yıldır Türkiye dahil birçok ülkede markaların başvurdukları yöntemlerden birisi. Instagram elçiliğinde, marka hitap ettiği kitle ile daha çok iletişime geçmek, reklam ve lansman çalışmalarında daha çok göz önünde bulunmak adına hem marka ile hem de kitle ile uyumlu bir elçi seçiyor. Seçilen

Sosyal Medya’da Zaman Kazandıran 3 İpucu

Eğer sosyal medya yöneticiyseniz zaman sizin için çok değerlidir. Doğru zamanda doğru paylaşımlar yapmak, içerik hazırlamak için planlama yapmakla zaman harcarsınız. 1. Program oluşturun Sosyal medya için planlı bir şekilde paylaşımlar yapmanıza olanak sağlayabilecek otomatik zamanlayıcı programlar kullanabilirsiniz. Böylece önceden hazırladığınız gönderileri bir ertesi gün ve yahut başka bir zaman, siz diğer işlerinizle uğraşırken paylaşılmasını

Instagram’a Yeni Özellik; Aktif Kullanıcıları Görebileceksiniz

Instagram Aktif Kullanıcıları Görüntüleme

Instagram, özellikle gizli kalmak isteyen kullanıcılar için can sıkıcı olabilecek yeni bir özellik yayınlandığını duyurdu. Facebook Messenger’da olduğu gibi  Instagram kullanıcıları da direkt mesaj bölümünde, aktif olan arkadaşlarının profil fotoğraflarının yanında, bu arkadaşının çevrim içi olduğunu belirten yeşil bir nokta görecek.

Facebook Reklamları ile İşinizi Büyütün!

facebook reklamları

KOBİ’lerin çoğu artık, sosyal medyada yer alıyor. (Özellikle de Facebook’ta) Fakat ne yazık ki, çoğu bu konuda başarısız. Çünkü tutarlılığı sağlayamıyorlar, çabuk vazgeçiyorlar. Aslında tam olarak ne yapacaklarını bilmiyorlar. Bu konuda öncelikli olarak şunu söylemeliyim, sosyal medya hesaplarını oluşturmadan önce mutlaka planlama yapmalısınız.