fbpx

Blog

Markalar için sosyal medyada kriz yönetimine örnekler

sosyal medya kriz yönetimi

Sosyal medya platformları pazarlama mecrası olduğu kadar krizin de merkezidir. Hatalı bir ürün, kötü  bir kampanya veya bazen sadece yanlış anlaşılmalar olabilir. İçinde bulunduğunuz endüstri veya bu noktada ne kadar popüler olduğunuz önemli değildir. Bazen, sadece olur… Tabii ki, başlamadan önce bir krizi önleyebilirseniz daha da iyidir. Ancak bir kriz için planlama yapmaya başlamak için en kötü

Google’a reklam vermeniz için 11 sebep

Google'a reklam vermeniz için 10 sebep

Google Reklamları ölçülebilir bir yatırım getirisi sağladığı için binlerce işletme harcadığı zamanın ve paranın geri dönüşünü aldığının bilincindedir. Ancak yine de “Google’ neden reklam vermeliyim?“,  “Google reklamları benim işime fayda sağlar mı?” sorularının cevabından emim olamayan işletmeler var.  Öncelikle şunu söyleyelim ki; Dijital reklamlar  sadece ücretli reklama indirgemeden bütüncül olarak ele alınmalıdır.  SEO Çalışması, e-mail,

“Google ADS” Nedir?

Google ADS Nedir.

Arama motoru reklamcılığı (Search Engine Marketing) denilince ilk akla gelen Google’un reklam platformu Adwords, kendisini yeniledi ve Google ADS olarak devam ediyor. Bir e-ticaret sitesi, marka sitesi, ürün-hizmet sitesi sahibi iseniz; ürün, hizmet ve kampanyalarınızın Google’da kitlenize ulaşabilmesi için kullanabileceğiniz yegâne yöntem, Google ADS’dir. Var olan müşterilerinizi domine etmek ve yeni müşteriler kazanmak için kullanılan

Arama Motorları Hakkında Bilmeniz Gereken 4 Şey

İnternette gezinmek hayatımızın normal bir parçası haline geldi. Tıpkı işe giderken, evde kahvaltı veya ev işlerini yaparken, internete günlük olarak göz atıyoruz. İster iş ister tatil amaçlı kullanalım, hayatımız internet olmadan düşünülemez konumda. İnternette gezinmek için kullanılan araçlar olan arama motorlarının önemi ise hiç yadsınamaz. İstatistiklere göre, Google dünyadaki en popüler arama motorudur, Bing ise

Kaçınmanız Gereken 7 SEO Hatası

SEO Optimizasyon Süreci

Doğru yapılan SEO, arama motorlarında sizi organik olarak öne çıkarır. Ancak, yanlış yapılan bazı SEO uygulamaları istenilenin aksine web sitenizin arama motorları sıralamasında gerilere düşmesine de neden olabilir. Hadi gelin kaçınmanız gereken SEO hatalarından bazılarına birlikte göz atalım; Anahtar kelimelere aşırı yüklenme ve Yanlış Anahtar Kelime Seçimi SEO‘nun ilk ortaya çıktığı dönemlerde bir anahtar kelime

Facebook 15 Yaşında!

Dünyanın  en çok kullanıcısına sahip sosyal medya ağı Facebook 15. yaşını kutluyor. Dünyada 2.3 milyar kullanıcıya ulaşan Facebook, bu hafta 15. yaşını kutluyor. Geçen zaman içerisinde evrilen, pek çok sosyal yeni sosyal medya platformunu doğmasına ilham olan  Facebook’ta geçen zaman içerisinde neler değişti, bir göz atalım… 2004: İlk yayının 2004 yılında thedacebook.com olarak başladı. İlk

Google + Tarihe Karışıyor

Google’un sosyal medya platformu G+ tarihe karışıyor. Google profil ve sayfa hesaplarına girenler, Google’ın konuya dair uyarısıyla karşılaşıyor. 4 Şubat’tan itibaren Google + hesabı açılamıyor Arama motoru denilince ilk akla gelen Google, sosyal medya da potansiyel oluşturamadı. Ve en sonunda  Google +’ı yayından kaldırmaya karar verdi. Açıklamda; 2 Nisan’da Google+ hesapları ve oluşturulmuş tüm Google+ sayfaları kullanıma

Site dışı SEO (Off Page SEO)

Site dışı SEO (Off Page) Arama Motoru Optimazyonunun ikinci basamağıdır. Off Page SEO, sitenizin linklerinin dağıtılması, aynı alandan başka sitelerde sitenizin linklerinin yer alması, sosyal medya platformlarının etkin kullanılması gibi uzun ve süreli bir işlemdir. Site Dışı SEO Çalışmalarının Başlıca Kriterleri 1- Backlink Web sayfanızın linklerinin sizinle aynı alanda yayın yapan web sayfalarında  yer almasının sağlanması

Site İçi SEO (On Page) Nedir?

SEO, “arama motoru optimizasyonu” veya “arama motoru optimize edicisi” için kullanılan bir kısaltmadır. Web sayfalarının arama motorlarına uyumlu hale gelmesi web sayfasının kendisinden başlar. Bunu için öncelikle web sitesinde Site İçi SEO (On Page)  çalışmaları yapılması gerekir. Site içi SEO bir kez yaptın ve bitti denilecek gibi bir durum değildir. Genellikle web sitenizin içerik ve kod

Instagram Paylaşımı İçin En Doğru Zaman Hangisi?

2018 instagram güncellemeleri

Instagram paylaşımlarınızı günün hangi saatinde yapıyorsunuz? Sabah çok erken saatte, gün içinde aklınıza gelince ya da gece yapmadan önce? Takipçilerinizin ne zaman online  olduğunu ve gönderiniz ile etkileşime girdiğini görmenin en kolay yolu, İnstagram analizlerine bakmaktır. Eğer yeni başlıyorsanız, benzer sektörlerdeki analizler işinize yarayacaktır. Sosyal medya kıyaslama aracı Unmetric tarafından yapılan analiz, 11 farklı sektördeki