fbpx

Blog

2020 Dijital Planlamanıza Yardımcı Olacak Dijital Pazarlama İstatistikleri ve Trendleri

web tasarımının dijital pazarlama üzerindeki etkisi

Farklı sektörlerdeki onlarca markaya hizmet sunan bir dijital pazarlama ajansı olarak biz, sektörümüzün çok hızlı bir değişim halinde olunduğunun canlı tanıklarıyız. Trendler çok hızlı geliyor ve aynı hızda gidiyor. Bu değişimi iyi takip edemeyen bir çok pazarlamacı ve marka doğru belirlenememiş stratejilerden dolayı kayıplar yaşıyorlar. Neyse ki, her şeyi daha kolay hale getirmek için yapabileceğimiz

E Ticaret Kavramları

E-Ticaret

E-ticaret (elektronik ticaret), başta internet olmak üzere, elektronik bir ağ üzerinden mal ve hizmet alımı ve satımı veya fon veya verilerin iletilmesidir.  Bu ticari işlemler genel olarak, işletmeden işletmeye ( B2B ), işletmeden tüketiciye ( B2C ), tüketiciden tüketiciye veya tüketiciden işletmeye olarak gerçekleşir.  E Ticaret’in Önemi BigCommerce tarafından yapılan araştırmaya göre, Amerikalıların% 51’i e-ticareti,% 49’u fiziksel mağazaları tercih

2019’un En Önemli Sosyal Medya İstatistikleri

Dijital pazarlama araçları

2019’un En Önemli Sosyal Medya İstatistiklerini Öğrenmeye Hazır mısınız? Sosyal medya istatistiklerini bilmek hem markanız için doğruyu stratejiyi belirlemek, hem de karar vericileri bilgilendirerek etkilemek ve ikna etmek için etkili bir yoldur 🙂 Sosyal medya demografik verileri , kullanım, trendler ve çok daha fazlası hakkında istatistiki bilgileri görmek için yazımızı okumaya devam edin . Umarız

Küçük İşletmelerin İnanmaması Gereken 5 Dijital Pazarlama Efsanesi

Dijital pazarlama araçları

Dijital pazarlama sayesinde özellikle küçük işletmeler ve startup’lar çok yüksek bütçeler harcamalarına gerek kalmadan da ürün ve hizmetlerini duyurabilmeyi ve kazançlarını artırabilmeyi sağladılar. Günümüzde işletmenizi dijital olarak büyütmek için ihtiyaç duyduğunuz tüm bilgileri internette bulabilirsiniz. Bununla birlikte, internetteki bilgilerin bir kısmının pazarlama mitleriyle dolu olduğunu ve bunların sizi yoldan çıkarıp götüreceğini aklınızdan çıkarmamalısınız. Hadi gelin bu

Anahtar Kelime Nedir? Nasıl Analiz Edilir?

Anahtar kelime nedir, nasıl kullanılır

Anahtar kelime nedir? Anahtar kelime, web sitesi içeriğinizin ne hakkında olduğunu tanımlayan, içeriğin odak nokasını işaret eden konu ve fikirlere karşılık gelen yazı içerisindeki kelime yada kelime öbekleridir.  SEO açısından, arama yapan kişilerin arama motorlarında aradıkları ve aynı zamanda “arama sorguları” olarak da adlandırılan kelime ve kelime öbekleridir. Bir web sitesi sahibi ve içerik üreticisi

Neden Bir Dijital Pazarlama Ajansı ile Çalışmalısınız?

dijital pazarlama stratejisi-survivor dijital

Dijital pazarlama bütçenizi idareli ve verimli kullanmanın birçok farklı yolu vardır:  – hiç bir şey yapmamak ve buna rağmen en iyisini ummak, hesaplarınızı kendiniz yönetmek, arada sırada reklam vermek ya da şirket içinde bir ekip oluşturmak..  Bir dijital pazarlama ajansı olarak size,  bütçenizden maksimum verim almanızı sağlayacak yolun, bir dijital pazarlama ajansı ile çalışmak olduğunu

Takipçi Kaybetmenize Neden Olabilecek 9 İçerik Türü

Takipçi Kaybetmenize Neden Olabilecek 9 İçerik Türünün hangileri olduğunu biliyor musunuz? Aslında tıpkı deprem riski gibi, bilinen ama pek ciddiye alınmayan bir gerçek var; “Sosyal medyada düzenli olarak kötü içerikler paylaşırsanız, büyük emek vererek inşa ettiğiniz marka algınızın yıkılması tehdidi ile karşı karşıya kalabilirsiniz. “ Ve biz de bunu yapmanızı istemediğimiz için, sosyal medyada takipçi

Youtube Kanalı Nasıl Açılır

Youtube kanalı nasıl açılır

Bir Youtube kanalı oluşturup onu büyütmek diğer sosyal mecralara kıyasla çok daha zor görünüyor olabilir. Ama öyle olmak zorunda değil. Üstelik, Youtube Amerikalı yetişkinler arasında en popüler platform. Facebook kullanan %69 ile karşılaştırdığımızda Amerikalıların neredeyse %75’i sosyal video sitelerini kullanıyor. Bu kullanıcıların yarısından fazlası her gün Youtube’u ziyaret ediyor.Bilgi olarak, Youtube dünyada ikinci en çok