Dijital Pazarlama Blog Yazıları

Dijital pazarlama ile ilgili en güncel bilgiler, makale, araştırma, sunum, doküman, video ve infografikler.

Dijital PazarlamaSosyal Medya
Boş Resim

Sosyal Medya Pazarlaması Nedir? Nasıl Yapılır? (Detaylı Klavuz)

Eğer henüz sosyal medyada varlığınız yoksa, markanız için çok önemli fırsatkarı kaçırıyorsunuz demektir. İnsanların %74'ünün satın alma kararları verirken sosyal medyayı kullandığını düşünürsek, onları ürünlerinizi satın almaya teşvik etme fırsatını kaçırmak istemezsiniz. ...
Dijital PazarlamaiçerikWeb Tasarım
Boş Resim

Harekete Geçirici Mesaj (CTA) Nedir? CTA Örnekleri

Mükemmel harekete geçirici mesajı yazmak, pazarlama kampanyanızın başarısında kritik bir rol oynar. Dönüşüm oranlarınızı doğrudan etkileyecek unsurlardan biridir. Stratejik CTA'ları (Harekete geçirici mesajları) kullanarak ziyaretçilerinize satın alma yolculuğunda rehberlik edebilirsiniz....
Sosyal Medya
Boş Resim

Sosyal Medya Güncellemeleri: 18-24 Nisan 2022

Bir içerik oluşturucu veya sosyal medya pazarlama alanında çalışan biriyseniz, sosyal mecraların yaptığı güncellemeleri ve yenilikleri yakından takip etmelisiniz. Hadi gelin 18-24 Nisan 2022 tarihleri arasında yayınlanan en önemli sosyal medya güncellemelerine birlikte göz atalım:...
Dijital Pazarlama
Boş Resim

Çevik Pazarlama (Agile Marketing): Nedir ve Nasıl Uygulanır?

Çeviklik, hızla değişen iş dünyasında ön saflarda yer alabilmenin anahtarıdır. Teknolojik gelişmelerin sürekli ve çok hızlı gerçekleştiği bir zamanda yaşıyoruz. Sadece teknoloji değil, Yeni ürün ve hizmetlerden, müşteri beklentilerine kadar, her şey hızla değişiyor. Bu kadar hızlı değişimin yaşandığı bir yerde, biz pazarlamacıların çok uzun süre tek bir tekniğe güvenme lüksü yoktur. Yani kısacası, yıllardır […]...
Sosyal Medya
Boş Resim

Rusya – Ukrayna Savaşının Sosyal Medya Boyutu (her yönüyle detaylı bir inceleme)

Aylar öncesinden söylentilerini dinlediğimiz Rusya Ukrayna Savaşı maalesef başladı. Ve bizler, dünyanın bir çok yerinden, savaş alanından binlerce kilometre uzakta, sosyal medya aracılığı ile bir savaş oyununu izler gibi, gerçek zamanlı olarak, Rusya’nın Ukrayna’yı işgalini izliyoruz. Aslında Dünya daha önce de sosyal medyanın merceğinden, işgaller ve darbeler gördü. Ancak, Rusya’nın Ukrayna’yı işgalini diğerlerinden ayıran şey, […]...
Sosyal Medya
Boş Resim

Sosyal Medya Görsel Boyutları (2022 Verileri ile Güncellenmiştir)

Her gün milyonlarca kullanıcı aileleri, arkadaşları ve önemsedikleri işletmelerle bağlantı kurmak için sosyal medyada oturum açıyor. Markanızı sosyal medyada büyütmeniz için muazzam bir fırsat var, ancak profesyonel görünmek için doğru sosyal medya görsel boyutlarını kullandığınıza emin olmalısınız. Aşağıdaki her platform için doğru sosyal medya görsel boyutlarının güncellenmiş bir listesini derledik. Merak ettiğiniz sosyal medya platformuna […]...
Dijital Pazarlamaiçerik
Boş Resim

B2B Pazarlama Stratejileri (2022 Güncel Veriler)

B2B Pazarlamasında nihai hedef son tüketici olmadığı için etkili bir B2B pazarlama stratejisi oluşturmak birçok marka için daha zordur. Yaratıcı içerik, bütçe sınırlamaları ve kanal kararları gibi B2B pazarlama stratejisini geliştirirken dikkate alınması gereken bir çok kriter vardır. Ancak B2B pazarlama stratejinizin en büyük belirleyicisi b2c pazarlamasında olduğu gibi hedef kitleniz olacaktır. Hedef kitlenizi doğru […]...
Dijital Pazarlama
Boş Resim

2022 Dijital Pazarlama İstatistikleri

2022 dijital pazarlama istatistiklerini mi arıyorsunuz? Söz konusu dijital pazarlama olduğunda odaklanmamız gereken çok şey olduğunu biliyoruz. Kullanıcılar en çok hangi mecrayı ziyaret ediyor? Tüketiciler ilgi alanalarına göre hangi mecraları kullanıyor? Kullanıcıların Facebook’ta, Instagram’da davranışları nasıl? Bu sorular ve daha fazlasına ait istatistikleri bilmek, insanların neleri isteyip neleri istemediklerini anlamamıza yardımcı olur. Bu nedenle, biz […]...
Dijital Pazarlama
Boş Resim

2022’de Bilmeniz Gereken 7 Fintech Trendi

Fintech (Finansal Teknoloji),  modern finans hizmetlerinde kullanılan yenilikler ve teknolojiler bütünüdür . Geçmişte, bu terim finansal kurumların arka ucunu tanımlamak için kullanılıyordu, 2008 itibariyle finans sektöründe meydana gelen herhangi bir yeniliği kapsayacak şekilde anlamı genişletildi.  Günümüzde ise, Pandemi ile birlikte  Fintech’in gerçek değeri ortaya çıktı. Bununla beraber de finans dünyası büyük ölçüde değişti.   Finans endüstrisinde yapay zekanın […]...