fbpx

Blog

2018 video pazarlama trendleri:  tüketici davranışları ve pazarlamacılar üzerindeki etkisi

2018 video pazarlama trendleri

Video düzenleme programı Animoto’  nun her yıl gerçekleştirdiği ve 1000 tüketici ve 500 pazarlamacının katıldığı anket videonun satın alma davranışını nasıl etkilediğini ve pazarlamacıların  giderek artan video kullanımına nasıl ayak uydurabildiğini gösteren önemli verileri sunuyor. Animato’nun 2018 video pazarlama trendleri:  tüketici davranışları ve pazarlamacılar üzerindeki etkisi adlı raporunda öne çıkan başlıklar şu şekilde: 

Instagram’ın En Son Güncellemeleri ve Kullanımları

2018 instagram güncellemeleri

Instagram’ın günümüzde 1 milyardan fazla aktif kullanıcısı bulunuyor. Günlük olarak  400 milyon kişi Instagram kullanıyor.  Popüler bir sosyal mecra olan İnstagram sadece görsel paylaşma platformu olmakla kalmayıp, markalar için tam işlevli bir pazarlama aracı olarak da  öne çıkıyor. Ayrıca  bir süredir  e-ticaret özelliklerine odaklanmasıyla dikkat çeken Instagram, markalara online satış desteği de sağlıyor. Online olarak müşterilerle bire bir

Neden E-Ticaret’e Dahil Olmalısınız?

Alıcıların sizin ürünlerinizi satın alabilmesi için ürünlerinize erişebilmesi gerekir. Mağazada satış yapmak sadece  gelip, almak isteyen müşterilere satmanız ile sınırlıdır. Oysa günümüzün alışveriş şekli büyük ölçüde internet üzerinden gerçekleşir. Ve bu da dışarıda kaçırdığınız erişebileceğiniz büyük bir pazar anlamına gelir. Bir e-ticaret sitesi üzerinden satış yapmak ürünlerinizle ilgilenen kişilere erişmenin ve onlara satış yapabilmenin en

Google Reklamları: Avantantaj ve Dezavantajları (KOBİ’ler için)

küçük işletmeler içiin google reklamları

Google reklamları  (Google ads) Küşük işletmelerin ürün/hizmetlerini tanıtmalarını sağlayacak en doğru  araçların başında gelir. Çünkü insanlar Google arama çubuğuna bir şeyler yazdıklarında belirli bir şey arıyorlar demektir. Yani satın almaya yakındırlar. Bu yüzden Google Ads çok güçlü ve karlı bir  reklam aracıdır. Eğer ilk kez Google’a reklam verecekseniz artı ve eksileri konusunda aklınıza takılan sorular olabilir. “Google Reklamları:

Neden Mobil Uyumlu Bir Web Siteniz Olmalı

mobil uyumlu web sitesi tasarımı

Günümüzdeki internet kullanan insanlar dünyanın nüfusunun %53’ünü kapsıyor. Bu orandaki %60’lık kullanıcı yani 5.13 milyar insan ise mobil internet kullanıcısı. Cihazlardan bağımsız internet kullanımı da her geçen gün büyük  ölçüde artıyor.  Artık internete, önceki yüzyılda hiç kimsenin hayal etmediği farklı ve yeni yollarla erişebiliyoruz. Bunlar arasında dizüstü bilgisayarlar, cep telefonları, tabletler, akıllı telefonlar ve akıllı saatler

Dijital Pazarlamanın Gelecek 5 Yılı Nasıl Olacak?

Dijital pazarlamanın geleceği

İnternet’ten önce pazarlama, bugünkü durumdan çok farklıydı. Basılı reklamlar, adrese gönderilen postalar ve diğer geleneksel medya araçları firmaların pazarlama yaptıkları sayılı seçeneklerdi. Günümüzde artık işler çok farklı. Devir artık dijital reklamcılığın devri! IAB Türkiye 2017 AdEx-TR verilerine göre dijital reklam yatırımları, 2016 yılına göre yüzde 15,5 oranında artarak 2.163 Milyon TL’ye ulaştı. Video reklam yatırımları

Artık sosyal medyaya bağımlısı olmadığınızı iddia edemeyeceksiniz!

Sosyal medya zaman yönetimi

Günümüzde her şeyi artık telefon ile halledebiliyoruz. Maillerimizi kontrol ediyor, video ve fotoğraf çekebiliyor, film izleyebiliyoruz. Yani yapamadığımız bir şey neredeyse yok diyebiliriz. Hal böyle olunca telefon ile oldukça fazla zaman geçiriyoruz. Bazen bu zamanı ayarlayamıyor ve gereğinden fazla zaman harcıyoruz. Bu tür durumlara bilinçli farkındalık yaratmak için Instagram ve Facebook yeni bir sürüm tanıttı.

YouTube’dan Başarılı Olmak için İpuçları

Youtube'da başarıyı yakalamak

Günümüzde müzikseverler olarak eskiye göre oldukça şanslıyız.  Müzikle ilgili her şeye internet ortamında erişebiliyoruz. Her an, istediğimiz her yerden müzik dinleme ve izleme imkanına sahibiz. Görsel olarak müzik tutkusu video ile hayat buldu. İnsanlar artık videolar izliyor. Hayatımızın çoğunu kaplayan bu tutku sayesinde röportajdan tutun; sahne arkasına, provalardan lansmanlara kadar her şeye videolar sayesinde ulaşabiliyoruz. Burada

Instagram Hikaye Elçiliği

İnstagram Marka Elçiliği

Instagram Elçiliği Nedir? Oldukça revaçta olan,  Instagram hikayelerinin bir başkasına devredilmesi son birkaç yıldır Türkiye dahil birçok ülkede markaların başvurdukları yöntemlerden birisi. Instagram elçiliğinde, marka hitap ettiği kitle ile daha çok iletişime geçmek, reklam ve lansman çalışmalarında daha çok göz önünde bulunmak adına hem marka ile hem de kitle ile uyumlu bir elçi seçiyor. Seçilen