fbpx

Blog

Hizmet İşletmeleri İçin Tüketici İnceleme Ağlarının Önemi!

Ürün ve hizmetlerin hedef kitleye ulaşması, hedef kitlenin ürün ve hizmetlerinize ulaşması için bahsettiğimiz o çok meşhur sosyal medya ağlarının dışında büyüyen bir alan var! Tüketici inceleme ağları… O da ne demeden örneklendirelim; Foursquare (Swarm), Yelp, Zomato, TripAdvisor Yerel işletmelerini hizmet ve ürünlerini değerlendirmede aktif rol oynayan bu tüketici inceleme ağları, eski Türk hizmet işletmeciliğinin

WhatsApp’tan iletilen mesaj sayısına sınırlama

Dünyanın en çok kullanılan sosyal medya ve iletişim araçlarından Whatsapp, yanlış bilgi yayılmasını önlemek amacıyla bugünden itibaren bir mesajın beşten fazla kez paylaşılamayacağını duyurdu. BBC Türkçe’nin gündeme taşıdığı gelişmenin öncesi, daha önce Hindistan’da uygulaması başlatılmıştı. Şirket bu kararı, WhatsApp üzerinden yayılan yalan haberlerle linç olaylarının yaşanmasından sonra almıştı. Şimdiye kadar kullanıcıların bir mesajı 20 kez paylaşmasına

En Çok Kullanılan 12 Sosyal Medya Platformu ve Kullanıcı Sayıları

Sosyal medya içerik paylaşımları

Günümüz sosyal hayatına yön veren teknolojinin, sosyal medya platformları olduğunu göz önüne alırsak, en çok kullanılan ve yükseli trendinde olan sosyal medya platformlarında 12 tanesini Hootsuite analizi ile ortaya çıktı. İşte 12 en popüler sosyal medya platformu ve kullanıcı sayıları.. 1. Facebook 2.23 milyar aylık aktif kullanıcı Facebook kullanıcılarının büyüme oranı sürekli artıyor gibi görünüyor.

İçerik Pazarlamasında Videodan Daha iyisi Canlı Yayın

Video hala içerik pazarlamasının zirvesinde. Daha iyi olan tek şey canlı video. Kendinizi müşterilerinizin yerine koyun. Şirketinizden ne deneyimlemek istersiniz? Ofisinizin arkasındaki turları, ürün tanıtımlarını / sürümlerini, canlı soru ve cevapları vb. Düşünün. Tüm İnternet trafiğinin% 80’inden fazlası 2021 yılına kadar video içerik haline dönüşecek. Şirket büyüklüğüyle ilgili doğrudan orantılı bağlantılı bağlantı olmamakla beraber, büyük

Video Neden Sosyal Medya Stratejinizin Bir Parçası Olmalı

Sosyal medyadan beklentiniz daha fazla etkileşim ve sadık bir hedef kitlesi mi? O halde İlgi çekici bir video oluşturun. Eğer markanızın 2019 sosyal medya içerik planlamasını yeni oluşturuyorsanız ( ya da oluşturduysanız), bu planlama içerisinde videoya yeteri kadar yer verdiğinizden emin olun. Videonun neden sosyal medya stratejinizin bir parçası olması gerektiği konusunda tereddütleriniz varsa, aşağıdaki

Günümüzün sabırsız müşterilerine satın alma yolculuğunun her aşamasında nasıl yardımcı olunur?

Sabırsız müşterileri memnun etme yolları

Zaman harcamak söz konusu olduğunda, insanlar zamanı akıllıca kullanmak istiyorlar. İstediklerimizi hemen elde etmemizi sağlayacak farklı çözüm yollarını artık daha fazla araştırıyoruz. Bunu son iki yılda “açık” + “şimdi / şu anda” + “yakında” arama terimleri ile yapılan mobil aramalar olarak görüyoruz. (örneğin; “şu anda yakındaki açık mağazalar” ve “şu anda yakınımda açık eczane” gibi). 

2019’da Dijital Pazarlama Eğilimi Nasıl Olacak?

2019 diijital pazarlama trendleri

2018’in son günlerindeyiz.  Her sene olduğu gibi 2019’da  da dijital pazarlama dünyası değişecek. Peki sizce 2019’da dijital pazarlamada neler revaçta olacak? Hepsini tam olarak bilemesek de 2018’den yükselişe geçen ve 2019’da da revaçta olacak dijital pazarlama eğilimlerini sizin için derledik. Keyifli okumalar.

İnternette 1 Dakikada Neler Oluyor?

2018'de İnternette 1 Dakikada Neler Oldu

Hiç herhangi bir zamanda internette neler olup bittiğini merak ettiniz mi? O halde aşağıdaki verilere mutlaka bir göz atın. 2018’de İnternette 1 Dakika içinde; 3,7 milyon Google araması yapılıyor. Facebook’a 973 bin kişi giriş yapıyor. 4,3 milyon YouTube videosu izleniyor. 481 bin adet tweet gönderiliyor. 174 bin adet Instagram gönderisi paylaşılıyor. 2,4 milyon Snap çekiliyor.

2018 video pazarlama trendleri:  tüketici davranışları ve pazarlamacılar üzerindeki etkisi

2018 video pazarlama trendleri

Video düzenleme programı Animoto’  nun her yıl gerçekleştirdiği ve 1000 tüketici ve 500 pazarlamacının katıldığı anket videonun satın alma davranışını nasıl etkilediğini ve pazarlamacıların  giderek artan video kullanımına nasıl ayak uydurabildiğini gösteren önemli verileri sunuyor. Animato’nun 2018 video pazarlama trendleri:  tüketici davranışları ve pazarlamacılar üzerindeki etkisi adlı raporunda öne çıkan başlıklar şu şekilde: 

Instagram’ın En Son Güncellemeleri ve Kullanımları

2018 instagram güncellemeleri

Instagram’ın günümüzde 1 milyardan fazla aktif kullanıcısı bulunuyor. Günlük olarak  400 milyon kişi Instagram kullanıyor.  Popüler bir sosyal mecra olan İnstagram sadece görsel paylaşma platformu olmakla kalmayıp, markalar için tam işlevli bir pazarlama aracı olarak da  öne çıkıyor. Ayrıca  bir süredir  e-ticaret özelliklerine odaklanmasıyla dikkat çeken Instagram, markalara online satış desteği de sağlıyor. Online olarak müşterilerle bire bir