fbpx

Blog

Dijital Pazarlamanın Gelecek 5 Yılı Nasıl Olacak?

Dijital pazarlamanın geleceği

İnternet’ten önce pazarlama, bugünkü durumdan çok farklıydı. Basılı reklamlar, adrese gönderilen postalar ve diğer geleneksel medya araçları firmaların pazarlama yaptıkları sayılı seçeneklerdi. Günümüzde artık işler çok farklı. Devir artık dijital reklamcılığın devri! IAB Türkiye 2017 AdEx-TR verilerine göre dijital reklam yatırımları, 2016 yılına göre yüzde 15,5 oranında artarak 2.163 Milyon TL’ye ulaştı. Video reklam yatırımları

Responsive Web Tasarımı Nedir?

Responsive web tasarımı

Responsive (Duyarlı) web tasarım, sadece farklı ekranlı cihazlara uyum sağlayabilecek web siteleri oluşturmak anlamına gelir. Mobil telefonlarla internette gezinmek inanılmaz kolay ve hızlıdır. Fakat birçok web site mobil cihazlar için optimize edilmemiştir. Bu web sitelerinde yazılar okunamayacak kadar ufak kalır. Ekranı büyütmek, kaydırmak gerekir, butonlara tıklaması çok zordur. Ve bu nedenle bu internet sitelerinde aradığımız

Artık sosyal medyaya bağımlısı olmadığınızı iddia edemeyeceksiniz!

Sosyal medya zaman yönetimi

Günümüzde her şeyi artık telefon ile halledebiliyoruz. Maillerimizi kontrol ediyor, video ve fotoğraf çekebiliyor, film izleyebiliyoruz. Yani yapamadığımız bir şey neredeyse yok diyebiliriz. Hal böyle olunca telefon ile oldukça fazla zaman geçiriyoruz. Bazen bu zamanı ayarlayamıyor ve gereğinden fazla zaman harcıyoruz. Bu tür durumlara bilinçli farkındalık yaratmak için Instagram ve Facebook yeni bir sürüm tanıttı.

YouTube’dan Başarılı Olmak için İpuçları

Youtube'da başarıyı yakalamak

Günümüzde müzikseverler olarak eskiye göre oldukça şanslıyız.  Müzikle ilgili her şeye internet ortamında erişebiliyoruz. Her an, istediğimiz her yerden müzik dinleme ve izleme imkanına sahibiz. Görsel olarak müzik tutkusu video ile hayat buldu. İnsanlar artık videolar izliyor. Hayatımızın çoğunu kaplayan bu tutku sayesinde röportajdan tutun; sahne arkasına, provalardan lansmanlara kadar her şeye videolar sayesinde ulaşabiliyoruz. Burada

Sosyal Medyada Zaman Kazandıran 3 İpucu

Sosyal medya zaman yönetimi

Eğer sosyal medya yöneticiyseniz zaman sizin için çok değerlidir. Doğru zamanda doğru paylaşımlar yapmak önemlidir, bu nedenle  içerik hazırlamak için planlama yapmalı ve buna zaman ayırmalısınız. Bu nedenle Sosyal medya içeriklerini planlarken işinizi kolaylaştıracak 3 önemli ipucunu sizlere hatırlatmak istedik: 1. Program oluşturun Önceden hazırladığınız içerikleri sosyal medyada zamanlayarak paylaşımların  otomatik olarak gerçekleşmesini sağlayabilirsiniz, bu

Site Hızı ve SEO

web sitesi site hızı

Hızlı açılan web sayfalarının SEO sıralama faktörlerinden birisi olduğu artık aşikar.  Bu çok doğal çünkü bilgi akışının fazlalaşması ile birlikte internette hız ihtiyacımız daha da arttı. Aradığımız bilgiye hemen erişip işimize devam etmek ve/veya yeni bilgiler elde etmek istiyoruz. Ayrıca sadece Google verileri değil birçok farklı internet araştırması gösteriyor ki tüketiciler artık hızlı web siteleri

Facebook Reklamları ile İşinizi Büyütün!

facebook reklamları

KOBİ’lerin çoğu artık, sosyal medyada yer alıyor. (Özellikle de Facebook’ta) Fakat ne yazık ki, çoğu bu konuda başarısız. Çünkü tutarlılığı sağlayamıyorlar, çabuk vazgeçiyorlar. Aslında tam olarak ne yapacaklarını bilmiyorlar. Bu konuda öncelikli olarak şunu söylemeliyim, sosyal medya hesaplarını oluşturmadan önce mutlaka planlama yapmalısınız.