Markaların Gözünden Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. Yılı

Markaların 29 Ekim 2023 Cumhuriyet Bayramı Paylaşımları

Cumhuriyetimizin 100. yılı tarihimizde unutulmaz bir kilometre taşıdır. Yüzüncü yılımızı toplum olarak coşku ve gurur içinde kutlarken, markaların da bu özel gün için aylar öncesinden hazırlıklar yaptığını biliyoruz. 
Markalar, yaratıcı kutlama videoları, özel kampanyalar ve toplumsal sorumluluk projeleri aracılığıyla Cumhuriyetin 100. yılını özel bir şekilde selamladılar.
İşte markalardan 100. yıl etkinlik ve kutlamaları:

29 Ekim 2023 Cumhuriyet Bayramı Kutlama Mesajları

  • Akbank: “Ayrılmayız Cumhuriyet Yolundan” sloganıyla hazırladığı reklam filmiyle geçmiş ve günümüz arasında 100 yıllık duygusal bir bağ kurdu.

  • Vakıfbank: “100 Yıldır Cumhuriyet Daima Seninle” diyerek hazırladığı videoda, modern Türk halkı ve 100 yıl öncesinin Türk halkı bir arada gösterildiği sade ve duygusal bir film hazırladı.

  • Garanti BBVA: “100 Yıldır Adımların Adımlarımız, Cumhuriyet Kanatlarımız” sloganıyla hazırlanan reklam filminde Atatürk’ün Türk Halkının Farklı kesimleri ile zeybek oynadığı, duygusal bir video paylaştı.

  • İş Bankası: “Aşığım sana doyamıyorum” şarkısı eşliğinde duygusal bir hikaye anlatarak Cumhuriyetimizin yüzüncü yılını kutladı.

  • Sabancı Holding: “Başka Cumhuriyet Yok!” diyerek Türkiye’nin ve Türk Halkının Sahip Olduklarına Vurgu Yapan Duygusal Bir Video Paylaştı.

  • Turkcell: “Aşk Biter mi?” Şarkısı Eşliğinde “Bitmeyen Türkiye” Sevgisine Vurgu Yaptığı Kısa Ve Etkisi Bir Video Yayınladı.

  • Boyner Grup: Kurtuluş Savaşından Sahnelerle, Cumhuriyetin Nasıl Kazanıldığını Vurgulayan Bir Video Hazırladılar. Zülfü Livaneli’nin unutulmaz eseri “Yiğidim Aslanım” notaları ile “Cumhuriyet’e sahip olmak yetmez. Cumhuriyet, Cumhuriyet gibi yaşanmak ister” mesajını verdiler.

  • Migros Türkiye: “Cumhuriyet Tam 100 Yıldır Bize Çok İyi Geliyor!” mesajını çok iyi vurguladığı etkili bir video yayınladı.

  • Türk Hava Yolları: “Asrın Kutlaması” mesajı ile pistte uçak ve diğer araçlar ile 100 yazısını yazdıkları ve 100. Yılı Vurgulayan bir video ve “Cumhuriyetimizin 100. yılını gökyüzündeki uçaklarımızla İstiklal Marşımızı çalarak kutladık, özgürlük ve bağımsızlığımızın coşkusunu tüm dünyaya duyurduk.” açıklaması ile paylaştıkları “Gökyüzü Senfonisi” videosu ile 2 farklı 100. Yıl kutlama videosu yayınladı.

  • Milli Eğitim Bakanlığı: “Cumhuriyetimizin 100. Yılı Kutlu Olsun!” mesajını Türkiye Yüzyılı mesajı ile günümüz Türk öğrencilerini, kurtuluş savaşındaki çocuk kahramanlarla eşleştirerek vermeye çalıştığı bir video yayınladı.

  • BaBaLa TV: “Kutlayacak 100’ümüz var! Temeli 100 Yıl Önce Atılan Düşleri Temeli Yaşatmak İçin..” Vurgusu ile dinamik bir video paylaştı.

  • Koç Holding: “Çok Yaşa Cumhuriyet” dediği Cumhuriyet’in farklılıklara sahip çıkma temeline vurgu yaptığı etkili bir video paylaştı.

  • Survivor Dijital: Biz Cumhuriyet’in 100. Yılını nasıl kutlayacağımızı bilemedik. Gerçekten çok düşündük ancak ne düşünsek yetmedi, hissettiklerimizi tam vermedi, veremezdi. Çünkü ne yapsak az. Biz de Videomuzda Cumhuriyet’İn Anlamının Büyüklüğüne Dikkat Çekerek “Cumhuriyetimizin Reklama İhtiyacı Yok” dedik.

Çünkü, Cumhuriyet’imizin Reklama İhtiyacı Yok. Onu Yaşatmak İçin Sahip Olduklarımızın Değerini Daha İyi Anlayalım Yeter. Sonrasında, Korumak, Gelişmek, İyileşmek, Hep İleriye Gitmek…. Daha Çok Çabalayalım Yeter. Bayramımız Kutlu Olsun!!

  • Bilge Gayrimenkul Değerleme: Müşterimiz Bilge Gayrimenkul Değerleme için hazırladığımız videoda “Cumhuriyet’e Paha Biçilemez” Vurgusunu Yaptık.

  • Jolly Tur: “Biz, bu toprakların ne zorluklarla kazanıldığını biliyoruz. Bu kıymetli mirasın, yeni nesillere aktarılabilmesi için var gücümüzle çalışıyoruz” mesajını içeren bir video yayınladı.

  • Kuru Kahveci Mehmet Efendi: “40 yılsa bizim hatırımız Cumhuriyetin sonsuz.” mesajını verdiği yaratıcı bir video yayınladı.

  • Eti: “MUTLULUK DENİNCE AKLA HEMEN ONUN ADI GELİR: CUMHURİYET” diyerek yıllardır kullandığı marka sloganını Cumhuriyet’e uyarladığı bir video yayınladı.

  • Turkish Ali Bazaar: Müşterimiz Turkish Ali Bazaar, Türk Lezzetlerini Amerika’daki Alıcılarla Buluşturan Bir Pazaryeridir. Turkish Ali Bazaar İçin Hazırladığımız 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Kutlama Videosunda Yapay Zeka Kullanarak “M.Kemal Atatürk’ü” 100 Yıllık Cumhuriyet Kahvesi İçerken Resmettik… Ve Cumhuriyetimizin yüz Yıllık Varlığına Vurgu Yaptık.

 

Markaların Cumhuriyeti’nin 100. Yılı Sosyal Sorumluluk Projeleri

  • QNB Finansbank: Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. yılı kutlamaları kapsamında, QNB Finansbank – UNICEF iş birliği ile “Depremden etkilenen bölgelerdeki 100 okulun renovasyonu” projesini hayata geçirdi.
  • Alarko Holding: “Cumhuriyet’in Geleceği Genç Öğretmenler” projesi ile Cumhuriyet’in 100’üncü yılında 100 öğretmen adayı kız öğrenciyi, zengin içeriklerden oluşan bir gelişim programı ile geleceğe hazırlayacak.
  • İpekyol Group: Cumhuriyet’in 100. yılında eğitimin önemine vurgu yaparak Türk Eğitim Vakfı ile işbirliğine gitti. Bu kapsamda üniversite ve teknik okullarda öğrenim gören 100 kız öğrenciye eğitim bursu sağladılar.
  • Roche Türkiye: Cumhuriyet’in 100. Yılı kapsamında Ege Orman Vakfı’na çalışanları adına on bin fidan bağışında bulunarak Bursa Osmangazi mevkiinde “Roche 100. Yıl Cumhuriyet Ormanı”nı hayata geçirdi.
  • Pegasus Hava Yolları: Cumhuriyet’in 100. yılında 1000 kız öğrenciye Türk Eğitim Vakfı (TEV) iş birliğiyle üniversite bursu veriyor.
  • Türkiye Sınai Kalkınma Bankası (TSKB): Cumhuriyetin 100. Yılında ‘Adımızda Türkiye, adımlarımızda Cumhuriyet’ mottosuyla özel projeleri hayata geçiriyor. TSKB Genel Müdürü Murat Bilgiç, projelerinin odağına depremden etkilenen illeri aldıklarını belirterek, 11 ilde kütüphaneler açtıklarını dile getirdi. Türk Eğitim Vakfı işbirliğiyle Eğitimden Üretime Burs Fonu’yla da üniversite eğitimi alan 100 kız öğrenciye burs verilecek. (Kaynak: https://www.patronlardunyasi.com/haber/cumhuriyet-in-100-uncu-yilina-sirketler-sosyal-sorumluluk-projeleriyle-anlam-katiyor/294341)
  • Saat&Saat: Çocuklara zamanın değerini öğretmek amacıyla başlattığı Akıllı Saatler Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi’ni Cumhuriyet’in 100. yılında genişletiyor. İlk iki yılda İstanbul’da 39 okula ulaşan firma, Cumhuriyetin 100. yılında Ankara ve İzmir dahil 100 okula ulaşmayı planlıyor.
  • Sabancı Holding: Cumhuriyetin 100. yılında eğitim ve kalkınmayı ön planda tutarak sosyal sorumluluk projelerine ağırlık veriyor. Bu amaçla Hatay’da bir kuluçka merkezi açan Sabancı, Cumhuriyet değerlerini benimseyen ve bu doğrultuda hareket eden bir yaklaşım sergiliyor. Ayrıca, seferberlik ruhuyla deprem bölgelerine destek olma amacı güdüyor.

Son Söz:

Markaların bu özel ve anlamlı içerikleri hazırlarken yanlarında yaratıcı reklam ajanslarının da büyük bir rolü olduğunu unutmamak gerekir. Bu tür etkileyici ve duygusal bağ kurabilen içeriklerin arkasında, markanın değerlerini ve hedeflerini tam anlamıyla yansıtabilen profesyonel ekipler bulunmaktadır. Biz, Survivor Dijital olarak, markaların bu tür özel günlerde ve kampanyalarda yaratıcı videolarla hedef kitlelerine ulaşmalarında yanlarında olmaktan gurur duyuyoruz. Eğer siz de markanız için etkileyici ve anlamlı içerikler hazırlamak isterseniz, bizimle iletişime geçebilirsiniz. Markanızın değerlerini en iyi şekilde yansıtan içeriklerle hedef kitlenize ulaşmanızda size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.