LinkedIn Reklamları: Yeni Başlayanlar İçin Detaylı Kılavuz

LİnkedIn Reklamları

Dijital çağın popüler sosyal medya platformlarından biri olan LinkedIn, profesyoneller ve iş dünyası için önemli bir buluşma noktası haline gelmiştir. LinkedIn’in 810 milyondan fazla kullanıcısı bulunmaktadır ve bu kullanıcıların 65 milyonu karar verici konumdadır. Bu sebeple, B2B pazarlama söz konusu olduğunda, LinkedIn’in rakipsiz olduğunu söyleyebiliriz. LinkedIn’i işiniz için nasıl kullanabileceğiniz hakkında tam olarak emin değilseniz, “LinkedIn Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey” adlı makalemizi okumanızı öneririz.

LinkedIn reklamları ise markanızı, hizmetlerinizi ya da ürünlerinizi LinkedIn kullanıcılarına tanıtmak için etkili bir yol sunar. Peki, LinkedIn reklamlarını en etkili şekilde nasıl kullanabiliriz? İşte detayları…

LinkedIn Reklamlarına Giriş:

Diğer sosyal medya platformlarından ayrılan LinkedIn, kullanıcılarının genellikle iş dünyası, kariyer gelişimi ve profesyonel ağ oluşturma konularına odaklandığı bir platformdur. İşte bu özelliği, LinkedIn’i belirli bir sektörde veya pozisyonda etkili olabilecek kişilere ulaşmak için eşsiz bir platform haline getirir.

LinkedIn’deki kullanıcı demografisi genellikle yüksek eğitimli ve gelirli bireylerden oluşmaktadır. LinkedIn tarafından paylaşılan verilere göre, kullanıcıların büyük bir kısmı üniversite mezunu veya lisansüstü eğitim almış bireylerdir. Aynı şekilde, LinkedIn kullanıcılarının çoğunluğu genellikle yüksek gelirli gruplara dahil olup, bu durum reklam verenler için büyük bir avantaj sağlar.

Bu durum, LinkedIn’in belirli bir sektörde veya pozisyonda etkili olabilecek kişilere ulaşmayı kolaylaştırır. LinkedIn’in kapsamlı hedefleme seçenekleri sayesinde, belirli bir sektörde çalışan, belirli bir iş unvanına sahip olan veya belirli bir coğrafi konumda bulunan kullanıcılara ulaşabilirsiniz. Bu sayede, markanızın veya hizmetlerinizin doğrudan ilgili ve etkili kişilere ulaşmasını sağlar.

LinkedIn reklamları, yüksek nitelikli ve etkili bir kitleye ulaşmak için etkili bir yol sağlar. Dolayısıyla, LinkedIn reklamları, markanızın hedef kitlesinin büyük olasılıkla platformda bulunacağı belirli bir sektörde veya pozisyonda etkin olan kişilere ulaşmayı hedefliyorsa, büyük bir değer sağlayabilir.

LinkedIn Reklam Çeşitleri:

LinkedIn Sponsorlu İçerik:

Sponsorlu İçerikler, ayrıca yerel reklamlar olarak da bilinir ve hedef kitlenizin LinkedIn akışında görünür. Bu reklamlar, LinkedIn tarafından normal içerikten ayrılmak için “promosyonlu” etiketi ile belirtilir. Sponsorlu İçerik ile reklam verirken LinkedIn, dönen reklamlar, tek resimli reklamlar veya video reklamlar şeklinde seçenekler sunar.

LinkedIn Sponsorlu Mesajlaşma:

Sponsorlu Mesajlaşma, (Sponsorlu InMail) LinkedIn kullanıcılarına doğrudan gelen kutularında reklam yapmanızı sağlar. LinkedIn’in ayda kaç üyenin Sponsorlu Mesaj reklamı alacağına dair bir sınırı vardır. Örneğin, hedef kitlenizin bir üyesi kısa bir süre içinde reklamlarınızdan birini iki defadan fazla almaz .

Biliyor muydunuz: Tüketicilerin %89’u işletmelerin mesajlaşma yoluyla iletişimde kalmasını tercih ederken, şu anda şirketlerin yalnızca %48’i müşteriler ve potansiyel müşterilerle bu şekilde etkileşim kuruyor.

LinkedIn Metin Reklamları:

Metin Reklamlar, LinkedIn’in masaüstü versiyonunda, akışın üst ve sağ tarafında görünür ve profesyonel bir demografiyle güçlü potansiyel müşteriler oluşturmayı hedefliyorsanız, iyi bir seçenektir.

LinkedIn Dinamik Reklamlar:

Dinamik Reklamlar, LinkedIn’in sağ tarafında yayınlanır ve kişiselleştirme aracılığıyla kitlelerle doğrudan iletişim kurar. Bir Dinamik Reklamın bir kullanıcının akışında belirmesi durumunda, kullanıcının fotoğrafı, işvereninin adı ve iş unvanı gibi kişisel bilgileri kullanıcıya geri yansıtılır. Ancak, kullanıcılar bu reklamları aşırı kişisel buluyorlarsa, bu bilgileri gizlemek için ayarlarını değiştirebilirler.

Takipçi reklamları ve sponsorlu reklamlar dinamik reklam türleridir.

LinkedIn Reklam Hedefleri:

LinkedIn, reklam verenlerin belirli iş hedefleri etrafında reklam kampanyaları oluşturmasını destekleyen hedef tabanlı bir reklamcılık yaklaşımı benimser. İşletmeler, satış hunisinin üç aşaması boyunca – farkındalıktan dönüşüme – hedeflerini belirleyebilir.

LinkedIn Bilinirlik Reklamları:

Bu reklamlar, kitlelerin ürünleriniz, hizmetleriniz ve markanız hakkında konuşmasını teşvik eder. Bu gösterime dayalı kampanyalar aracılığıyla ayrıca daha fazla takipçi kazanabilir, görüntülemeleri artırabilir ve daha fazla etkileşimi tetikleyebilirsiniz.

Üzerinde Düşünme Reklamları:

Markanızla zaten bir şekilde tanışmış potansiyel müşterilere ulaşmak istiyorsanız, üzerinde düşünme reklamını tercih etmelisiniz. Bu tür reklamlar, reklamverenlerin aşağıdaki hedeflere ulaşmasına yardımcı olur:

  • Web sitesi ziyaretleri: Web sitenize ve açılış sayfalarınıza kullanıcıları yönlendirin.
  • Katılım: Diğer sosyal medya platformlarına ve web sitelerine yapılan ziyaretlerin yanı sıra beğenileri, yorumları ve paylaşımları teşvik edin.
  • Video görüntülemeleri: Video görüntülenmelerinizi artırın.

LinkedIn Dönüşüm Reklamları:

LinkedIn üzerinden potansiyel müşteriler veya satış elde etmek istediğinizde, bir dönüşüm reklamı vermelisiniz. Dönüşüm reklamları ile;

  • Olası satış oluşturma: LinkedIn profil verileriyle önceden doldurulmuş formları kullanarak LinkedIn’de potansiyel müşteriler kazanın.
  • Web sitesi dönüşümleri: Daha fazla web sitesi ziyaretçisini bir e-kitap indirmeye, bir haber bültenine kaydolmaya veya bir ürün satın almaya teşvik edin.
  • İş başvurusunda bulunanlar: Bir iş ilanıyla şirketinizin en son açık pozisyonunu duyurun.

LinkedIn Reklam Biçimleri:

Reklam hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olmak için LinkedIn, aralarından seçim yapabileceğiniz 10 farklı reklam biçimine sahiptir.

LinkedIn Dönen Reklamlar:

LinkedIn dönen reklamlar, markanızın hikayesini anlatmak, ürünleri sergilemek veya içgörüleri paylaşmak için kaydırılabilir görselleri kullanır. Buradaki önemli nokta, reklamınızı görenlerin daha fazlasını öğrenmek için kaydırmasını sağlamak için etkili ve dikkat çekici görseller kullanmaktır.

Hedefler: Marka bilinirliği, web sitesi ziyaretleri, katılım, web sitesi dönüşümleri ve müşteri adayı oluşturma.

LinkedIn dönen reklam özellikleri:

  • Reklamın adı: En fazla 255 karakter
  • Tanıtım metni: Bazı cihazlarda kısaltmayı önlemek için 150 karaktere kadar (toplam 255 karakter sınırı)
  • Görseller: İki ila 10 arasında
  • Maksimum dosya boyutu: 10 MB
  • Maksimum resim boyutu: 6012 x 6012px
  • Medya biçimleri: JPG, PNG, GIF (yalnızca animasyonlu olmayan)
  • Her kartın başlık metninde en fazla iki satır
  • Karakter sınırlamaları: Bir hedef URL’ye yönlendiren reklamlarda 45 karakterlik sınırlama; Potansiyel Müşteri Oluşturma Formu CTA içeren reklamlarda 30 karakter sınırı

LinkedIn Sohbet Reklamları

Sohbet reklamları, izleyiciler için kendi yolunu seç deneyimi sunar. Bir sohbet başlattığınızda, hedef kitleniz kendilerine en çok hitap eden yanıtı seçebilir. Bu tür reklam, ürün ve hizmetleri sergilemenize olanak tanırken etkinlik veya web semineri kayıtlarını da teşvik eder.

Hedefler: Marka bilinirliği, web sitesi ziyaretleri, katılım, web sitesi dönüşümleri ve müşteri adayı oluşturma.

LinkedIn sohbet reklamlarının özellikleri:

  • Reklamın adı: En fazla 255 karakter
  • Reklam banner’ı (isteğe bağlı ve yalnızca masaüstü için): En fazla 300 x 250 piksel. JPEG veya PNG.
  • Özel alt bilgi ve şartlar ve koşullar (yalnızca): 2.500 karaktere kadar
  • Tanıtım mesajı: En fazla 500 karakter
  • Resim (isteğe bağlı): JPEG veya PNG kullanılarak 250 x 250 piksel
  • CTA metni: En fazla 25 karakter
  • Mesaj başına CTA düğmeleri: En fazla beş düğme
  • Mesaj metni: En fazla 500 karakter

LinkedIn Takipçi Reklamları

Takipçi reklamları, kitlenize göre kişiselleştirilmiş bir dinamik reklam türüdür. Bu reklamlar, “takip et” harekete geçirici mesaj düğmesi ile LinkedIn Sayfanızı başkalarına tanıtır.

Hedefler: Marka bilinirliği, web sitesi ziyaretleri ve katılım.

LinkedIn takipçi reklam özellikleri:

  • İlan açıklaması: En fazla 70 karakter
  • Reklam başlığı: Önceden ayarlanmış bir seçenek belirleyin veya 50 karaktere kadar yazın
  • Şirket adı: En fazla 25 karakter
  • Reklam resmi: JPG veya PNG için tercihen 100 x 100 piksel

LinkedIn Spotlight Reklamları

Spotlight reklamları verirseniz, hedef kitleniz reklamı tıkladıklarında, hemen açılış sayfanıza veya web sitenize yönlendirilirler. Takipçi reklamları gibi, bunlar da kitlelerle bağlantı kurmak için kişiselleştirmeyi kullanan başka bir dinamik reklam türüdür.

Hedefler: Marka bilinirliği, web sitesi ziyaretleri, katılım, olası satış yaratma ve iş başvuruları.

LinkedIn Spotlight reklam özellikleri:

  • İlan açıklaması: En fazla 70 karakter
  • Reklam başlığı: En fazla 50 karakter
  • Şirket adı: En fazla 25 karakter
  • Resim: JPG veya PNG için tercih edilen boyut 100 x 100 pikseldir
  • CTA: 18 karaktere kadar
  • Özel arka plan (isteğe bağlı): Tam olarak 300 x 250 piksel ve 2 MB veya daha az olmalıdır.

LinkedIn İş ilanları:

Bizimle Çalışın reklamları olarak da adlandırılan LinkedIn iş ilanları, ortalama işe alım reklamınızdan 50 kata kadar daha yüksek tıklama oranlarına sahiptir. Bunun nedeni muhtemelen, bu LinkedIn reklamlarının çalışan ağlarını kullanması ve diğer rakiplerin reklamlarının çalışanlarınızın profillerinde görünmesini engellemesidir.

Hedefler: İş başvuruları ve web sitesi ziyaretleri.

LinkedIn iş ilanı özellikleri:

  • Şirket adı: En fazla 25 karakter
  • Şirket logosu: 100 x 100 piksel önerilir
  • Reklam başlığı: En fazla 70 karakter veya önceden ayarlanmış bir başlık seçme seçeneği
  • CTA: Özel metin ise 44 karaktere kadar; önceden ayarlanmış seçenekler mevcut

LinkedIn Potansiyel müşteri oluşturma formları

Potansiyel müşteri oluşturma formları, mesaj reklamları ve sponsorlu içerik için kullanılabilir ve daha nitelikli potansiyel müşteriler keşfetmenize yardımcı olabilir. Örneğin, bir web semineri düzenliyorsanız, hedef kitlenizin profil verilerini otomatik olarak girecek olan CTA’nıza bir müşteri adayı oluşturma formu bağlayabilirsiniz. Ardından, potansiyel müşterilerinizi LinkedIn’in reklam yöneticisinden indirebilir veya kendi CRM’nizle çalışmak için LinkedIn’i entegre edebilirsiniz.

Hedefler: Müşteri adayı oluşturma

LinkedIn potansiyel müşteri oluşturma formu özellikleri:

  • Form adı: En fazla 256 karakter
  • Başlık: En fazla 60 karakter
  • Ayrıntılar: Kesilmeyi önlemek için 70 karaktere kadar (Toplam 160 karaktere kadar)
  • Gizlilik politikası metni (isteğe bağlı): En fazla 2.000 karakter

LinkedIn Mesaj Reklamları

Bu tür reklam, hedef kitlenizin gelen kutusuna bir CTA ile tamamlanmış bir doğrudan mesaj göndermenizi sağlar.

Hedefler: Web sitesi ziyaretleri, web sitesi dönüşümleri, olası satış yaratma.

LinkedIn mesaj reklam özellikleri:

  • Mesaj konusu: En fazla 60 karakter
  • CTA düğme metni: 20 karaktere kadar
  • Mesaj metni: 1.500 karaktere kadar
  • Özel şartlar ve koşullar: 2.500 karaktere kadar
  • Reklam banner’ı: JPEG, PNG, GIF (animasyonsuz). Boyut: 300 x 250px

Tek resimli reklamlar

Tek resimli reklamlar, LinkedIn’in ana sayfasında ve normal içerik gönderileri gibi görünür. Diğer ücretsiz içeriklerden ayırt edilmeleri için özellikle “sponsorlu” olarak belirtilir. Bu reklamlar yalnızca bir resim içerir.

Hedefler: Marka bilinirliği, web sitesi ziyaretleri, katılım, web sitesi dönüşümleri, müşteri adayı oluşturma ve iş başvuru sahipleri

LinkedIn tek resimli reklam özellikleri:

  • Reklamın adı (isteğe bağlı): En fazla 225 karakter
  • Tanıtım metni: En fazla 150 karakter
  • Hedef URL: Hedef bağlantı için en fazla 2.000 karakter.
  • Reklam resmi: 5 MB veya daha küçük bir JPG, GIF veya PNG dosyası; maksimum görüntü boyutu 7680 x 7680 pikseldir.
  • Başlık: Kısaltmayı önlemek için en fazla 70 karakter (ancak en fazla 200 karakter kullanılabilir)
  • Açıklama: Kısaltmayı önlemek için 100 karaktere kadar (ancak 300 karaktere kadar kullanılabilir)

LinkedIn İş İlanı Öne Çıkarma:

İş ilanı öne çıkarma doğrudan hedef kitlenizin haber akışında fırsatları öne çıkarır. Mükemmel adayı bulmakta zorlanıyorsanız iş ilanlarınızı öne çıkarmayı deneyebilirsiniz.

Hedefler: İş başvuruları

LinkedIn iş ilanı özellikleri:

  • Reklamın adı: En fazla 255 karakter
  • Tanıtım metni: Metnin kısaltılmasını önlemek için 150 karaktere kadar (masaüstünde maksimum 600 karakter)

LinkedIn Metin Reklamlar:

Metin reklamların kurulumu kolaydır ve bütçeniz dahilinde çalışır. Sosyal medyadaki B2B potansiyel müşterilerinin %80’i LinkedIn üzerinden geldiğinden , metin reklamlar özellikle B2B potansiyel müşterileri arayanlar için çekici olabilir.

Hedefler: Marka bilinirliği, web sitesi ziyaretleri ve web sitesi dönüşümleri.

LinkedIn metin reklam özellikleri:

  • Resim: 100 x 100 piksel, JPG veya PNG ile 2 MB veya daha az
  • Başlık: En fazla 25 karakter
  • Açıklama: En fazla 75 karakter

video reklamlar:

LinkedIn video reklamlarıyla yaratıcılığınızı gösterin. Video reklamlar ile fikir liderliğini destekleyebilir, müşteri deneyimini vurgulayabilir, yeni ürünler ortaya çıkarabilir, şirket kültürüne içeriden bir bakış atabilir ve hayal edebileceğiniz her şeyi yapabilirsiniz.

Hedefler: Video görüntülemeleri

LinkedIn video reklam özellikleri:

  • Reklamın adı (isteğe bağlı): En fazla 225 karakter
  • Tanıtım metni (opsiyonel): 600 karaktere kadar
  • Video uzunluğu: 3 saniye ila 30 dakika (yüksek performanslı LinkedIn video reklamları genellikle 15 saniye veya daha kısadır)
  • Dosya boyutu: 75KB ila 200MB
  • Kare hızı: Saniyede 30 kareden az
  • Genişlik: 640 – 1920 piksel
  • Yükseklik: 360 – 1920 piksel
  • En boy oranı: 1,778 – 0,5652

LinkedIn reklamı nasıl oluşturulur?

İlk LinkedIn reklamınızı oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin:

1.LinkedIn Sayfası Oluşturun:

Halihazırda bir LinkedIn Sayfanız yoksa bir LinkedIn Sayfası oluşturun. Bu, Sponsorlu İçerik ve Sponsorlu Mesajlaşma Reklamları oluşturmak için gereklidir. Kurulum için yardıma ihtiyacınız varsa, ekibimizden profesyonel destek alın.

2.Campaign Manager Hesabınızı Oluşturun:

LinkedIn’in reklam yöneticisi olan Campaign Manager‘da oturum açın veya bir hesap oluşturun.

3.Reklam Verme Amacınızı Seçin:

İş hedeflerinize en uygun reklam verme amacını seçin.

4.Hedef Kitlenizi Seçin:

Öncelikle bir konum seçmelisiniz ve ardından iş unvanı, şirket adı, sektör türü ve kişisel veya profesyonel ilgi alanlarınızı ekleme seçeneğiniz vardır. İlk kampanyanızsa LinkedIn, Sponsorlu İçerik ve Metin Reklamlar için en az 50.000 kişilik bir hedef kitle önerir . Mesaj Reklamları için 15.000 en iyisidir. Ayrıca , Eşleştirilen Hedef Kitleler aracılığıyla zaten tanıdığınız kişilerle bağlantı kurma seçeneğiniz de vardır . Bunu, web sitenizi ziyaret eden kişileri yeniden hedefleyerek veya bir e-posta kişileri listesi yükleyerek yapabilirsiniz.

5.Reklam Türünü Seçin:

Seçtiğiniz reklam verme amacına bağlı olarak, Sponsorlu İçerik seçenekleri (tek görsel, dönen veya video reklamlar), Metin Reklamları veya Mesaj Reklamları arasından seçim yapabilirsiniz.

6.Bütçenizi Belirleyin:

Campaign Manager, ideal kitleniz için diğer rakip tekliflere dayalı bir bütçe aralığı sağlayacaktır. İlk 2-4 hafta, genellikle neyin işe yarayıp yaramadığını anlamak için bir öğrenme deneyimi olarak kabul edilir. Test için, LinkedIn en az 100 ABD Doları tutarında bir günlük bütçe veya 5.000 ABD Doları tutarında bir aylık bütçe önerir.

LinkedIn, reklam harcamalarınızı kontrol etmek için üç bütçe seçeneği sunar:

  • Günlük bütçe: Bu seçenek, reklamınız için günlük olarak harcamak istediğiniz ortalama tutarı belirtmenizi sağlar. Günlük bütçeniz için sürekli bir kampanya veya belirli süreli bir kampanya arasında seçim yapabilirsiniz.
  • Toplam bütçe: Bu seçenek, kampanyanız için baştan sona harcamak istediğiniz toplam tutarı belirtmenizi sağlar. LinkedIn daha sonra optimum sonuçları sağlamak için günlük bütçeyi otomatik olarak ayarlayacaktır. Günlük harcama, trafik, mevsimsellik ve teklif türü gibi faktörlere bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
  • Kombinasyon: Kampanyanız için hem günlük hem de toplam bütçeler belirleyebilirsiniz. Bu, toplam maliyeti ve günlük harcamalarınızı kontrol etmenize yardımcı olacaktır. Ancak, bu bütçe stratejisi türü için yalnızca sürekli bir kampanya seçebilirsiniz.

Reklamınız için bütçeyi belirledikten sonra, kampanya sürelerini belirlemeniz gerekir. Kampanya süreleri, reklamınızın ömrünü belirleyecek ve ayrıca harcamalarınızı hızlandırmaya yardımcı olacaktır. Sahip olduğunuz planlama seçenekleri, bütçe türünüze bağlı olarak değişiklik gösterecektir.

  • Sürekli Yayın: Kampanyanızı bir başlangıç ​​tarihinden itibaren sürekli olarak yayınlanacaktır. Kampanya, bütçenizin tamamı tüketildiğinde sona erecektir. Bu seçeneği her üç bütçe türü için de kullanabilirsiniz.
  • Tarih Aralığı Seçme: Kampanyanızı belirtilen bir başlangıç ​​tarihinden bitiş tarihine kadar yayınlayın. Hem ömür boyu hem de günlük bütçe seçenekleri için belirlenmiş bir kampanya kullanabilirsiniz, ancak ikisinin bir kombinasyonunu kullanıyorsanız kullanamazsınız.

LinkedIn teklif türlerini anlama

LinkedIn reklamcılığı, reklamınızın yerleşim için diğer reklamlarla rekabet ettiği bir çevrimiçi açık artırma sistemine dayanır. Kazanmak için, reklamlarınız için rekabetçi teklifler vermelisiniz. Campaign Manager’da üç teklif türünden birini seçebilirsiniz:

  • Manuel: Bu teklif verme stratejisi, önemli bir sonuç için belirli bir teklif tutarı belirlemenizi sağlar. Bu seçenek, reklam biçiminize, amacınıza ve hedefinize bağlı olarak tıklamalar, göndermeler, gösterimler veya görüntülemeler üzerinden ücretlendirme yapabilir. Manuel teklif, size teklif tutarı üzerinde daha fazla kontrol sağlar, ancak kampanyanın performansını izlemeniz ve teklifinizi gerektiği gibi ayarlamanız gerekir.
  • Maliyet üst sınırı: Bu teklif verme stratejisi, önemli sonuç başına bir maksimum maliyet belirlemenizi sağlar. Bu, sistemin, kampanyanızın bütçesini aşmadan optimum sonuçlara ulaşmak için tekliflerinizi otomatik olarak ayarlamasına olanak tanır.
  • Maksimum yayın: Bu, bütçenizin tamamını kullanırken teklifleri belirlemek ve ayarlamak için makine öğrenimini kullanan bir otomatik teklif verme stratejisidir. Amaç, önemli sonuçları en üst düzeye çıkarmak ve toplam bütçenizi en verimli şekilde kullanmaktır.

7.Reklamınızı oluşturmaya başlayın

Sponsorlu İçerik veya Metin Reklamları seçerseniz, Kampanya Yöneticisi, reklamınızın son görünümü hakkında fikir sahibi olabilmeniz için önizlemeleri paylaşacaktır. Mesaj Reklamları söz konusu olduğunda, kendinize bir test mesajı gönderebileceksiniz.

8.Ödeme bilgilerini sağlayın

Reklamınızı hedef kitlenizle buluşturmadan önce, ödeme bilgilerini sağlamanız gerekir. Bu bittiğinde, yayına hazırsınız!

9.Performansı ölçün

Campaign Manager’da oturum açtığınızda göreceğiniz ilk şey, LinkedIn reklamlarınız için raporlama panosu olacaktır. Buradan performans metriklerini inceleyebilir, grafiklere ve demografiye erişebilir veya bir CSV raporunu dışa aktarabilirsiniz. Burası aynı zamanda dönüşüm izleme için gideceğiniz yerdir.

Bonus İpucu: LinkedIn reklamlarınızın hedef kitlenizi anında çekmesi ve çekmesi gerekir ve bunu olağanüstü görseller olmadan yapamazsınız. Reklamlarınız için görseller oluştururken, uygun LinkedIn reklam özelliklerine ve boyutlarına uyduğunuzdan emin olun.

Makale kaynakları: