TikTok’tan #RamazanYıldızı Etiketi ile Yarışma

Tiktok nedir dijital pazarlamada nasıl kullanılır?

Kullanıcı sayısı gün geçtikçe hızla artan kısa video uygulaması TikTok, Ramazanı ayına özel ödüllü yarışma düzenledi. Google Play’in “en eğlenceli” kategorisinde 2018 yılının en iyi uygulamalarından biri seçilen popüler kısa video uygulaması TikTok;#RamazanYıldızı etiketiyle paylaşılan videolar arasından en yetenekli TikToker’ları keşfedeceği yarışma, 4 farklı kategoride düzenleniyor.

Yarışmaya katılan kullanıcılar; #HoşgeldinRamazan etiketiyle Vlog, #RamazanKomedietiketiyle Komedi, #RamazanSofrası etiketiyle Yemek ve #RamazanHüneri etiketiyle Yetenek kategorisinde hazırladıkları videoları paylaşıyor. Dereceye giren TikToker’lar, Apple iPad, AirPods ve sürpriz hediyeler kazanacak.

Uygulama içerisinde yer alan filtre ve efektlerle video düzenleme imkanı sunan TikTok; kullanıcılarının yaratıcılıklarını kullanarak hazırladıkları birbirinden farklı ve ilgi çekici kısa videolarla, Ramazan ayını renklendirmeyi hedefliyor. 20 Mayıs’ta sona erecek olan #RamazanYıldızı yarışması için paylaşılan videolar, şimdiden 150 milyondan fazla izlendi.

TikTok’u İşiniz İçin Kullanın

TikTok’un yapmış olduğu bu yarışmadan anlıyoruz ki, yayında bulundukları coğrafyalara göre lokal pazarlamaya yöneliyor. Ve bu çok iyi bir strateji, siz de TikTok’u işiniz için kullanıp, daha fazla potansiyel müşteriye erişmek istiyorsanız, bizi arayın, neler yapabileceğimizi konuşalım…