Dijital Pazarlama Blog Yazıları

Dijital pazarlama ile ilgili en güncel bilgiler, makale, araştırma, sunum, doküman, video ve infografikler.

Dijital PazarlamaDijital ReklamlarGoogle ADS
Boş Resim

Google Ads Kalite Puanı Nedir? Nasıl İyileştirilir?

Google Ads’de reklam veriyorsanız, Kalite Puanı’nın ne kadar önemli olduğunu mutlaka biliyorsunuzdur. Bunun nedeni, Kalite Puanı’nın arama ağı kampanyalarınızın maliyetleri ve gösterimler üzerinde çok büyük bir etkiye sahip olmasıdır. Google Ads Kalite Puanı Nedir? Kalite Puanı, reklam kalitenizin diğer reklamverenlere kıyasla ne düzeyde olduğu konusunda size fikir vermesi amaçlanan bir teşhis aracıdır. Bu puan 1-10 arasındaki bir […]...
Dijital PazarlamaDijital ReklamlarGoogle ADS
Boş Resim

Google Ads Teklif Stratejileri ve Optimizasyon Tüyoları (2025)

Google Ads, işletmelerin çevrimiçi varlıklarını güçlendirmek ve hedef kitlelerine ulaşmak için kritik bir araçtır. Her sene olduğu gibi 2025 yılında da Google Ads platformunda meydana gelen değişiklikler, reklamverenlerin stratejilerini güncellemelerini ve kampanyalarını optimize etmelerini gerektirmektedir. Bu süreçte, Google Ads teklif stratejileri, kampanyalarınızın başarısını belirlemede hayati bir rol oynar. Bu kapsamlı blog yazısında, Google Ads’in nasıl […]...
Dijital PazarlamaSosyal Medya Pazarlama
Boş Resim

2025’te Sosyal Medya Pazarlamasına Yönelik 26 Tahmin

2025’e sayılı günler kaldı ve yılın bu zamanı geldiğinde, uzmanlar önümüzdeki yıl için tahminlerini paylaşmaya başlıyorlar. Biz bu yazımızda socialmediatoday.com’da yayınlanan “2025’te Sosyal Medya Pazarlamasına Yönelik 26 Tahmin‘i sizinle paylaşıyoruz. Her sene olduğu gibi bu sene de en isabetli tahminleri yapan yer olarak bu veriler çok değerli buluyor ve işimizi 2025’e planlarken mutlaka bu ön […]...
Sosyal Medya Pazarlama
Boş Resim

2025’te Google Ads Anahtar Kelime Araştırması Nasıl Yapılır?

Google Ads ile reklam veriyorsanız, başarının temel taşlarından biri etkili bir anahtar kelime araştırması yapmaktır. 2025 yılı itibarıyla, dijital pazarlamanın hızla değişen dinamikleriyle birlikte kullanıcıların arama alışkanlıkları ve arama motorlarının algoritmaları da önemli ölçüde dönüşüyor. Bu değişimler, reklam stratejilerinin yeniden yapılandırılmasını gerektiriyor. Peki, bu süreçte öne çıkmak için ne yapmalısınız? Rekabet avantajı elde etmek ve […]...
Dijital PazarlamaSEOSEO
Boş Resim

SEO dostu bir alan adı nasıl seçilir?

SEO dostu bir alan adı seçmek, işletmenizin hedeflerine ve marka kimliğine uygun bir şekilde yapılmalıdır. Bu makalede, hem sıfırdan yeni bir alan adı seçme süreci hem de mevcut bir alan adını kullanırken dikkat etmeniz gereken noktaları ele alıyoruz. İster yeni bir domain satın alacak olun isterse mevcut bir domain kullanıyor olun, doğru seçim yapmak SEO […]...
içerikSosyal Medya Pazarlama
Boş Resim

SproutSocial 2024 Sosyal Medya İçerik Stratejisi Raporu Yayınlandı

Takip edenler tarafından heyecanla beklenen rapor sonunda geldi!SproutSocial, “2024 Sosyal Medya İçerik Stratejisi Raporu”nu yayınladı.Bu rapor dijital dünyanın nabzını tutmamız için güncel veriler barındırdığı için pazarlama dünyası için çok değerli bir kaynak.Raporda sosyal medya platformlarında neler olup bittiğini, tüketicilerin içerikle nasıl bir etkileşimde bulunduğunu ve markaların bu bilgiler ışığında nasıl bir rota çizmeleri gerektiğini detaylarıyla […]...
Dijital PazarlamaDijital ReklamlarGoogle ADS
Boş Resim

Anaokulu ve Kreşler için Google Ads Kullanımı: Kayıtları Artıracak İpuçları

Anaokulu ve kreşler için Google Ads, dijital reklamcılıkta oldukça etkili bir araçtır. Google Ads’in okul öncesi eğitim kurumları için önemi, birkaç temel nedene dayanır. İlk olarak, Google Ads, ebeveynlerin çocukları için en iyi eğitim seçeneklerini araştırdığı kritik anlarda hedeflenmiş reklamlar sunar. Bu, özellikle yerel arama sonuçlarında ön plana çıkmak için idealdir. Ebeveynler “yakınlarda anaokulu” veya […]...
Dijital PazarlamaDijital ReklamlarGoogle ADS
Boş Resim

Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN) nedir?

Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN | Google Display Network), Google görüntülü reklamlarının gösterilebileceği 2 milyondan fazla web sitesi, uygulama ve YouTube videosundan oluşan bir koleksiyondur. Temel olarak Google’ın reklam yerleştirebileceği en büyük yayıncı iş ortakları grubudur. Google Görüntülü Reklam Ağı, devasa ölçeği sayesinde dünya çapındaki internet kullanıcılarının %90’ından fazlasına ulaşır. Reklamverenler, görsel olarak ilgi çekici […]...
InstagramSosyal Medya Pazarlama
Boş Resim

2024 Instagram İstatistikleri

Instagram, dünya çapında milyonlarca kullanıcı tarafından aktif olarak kullanılan, etkileşim ve görsellik odaklı bir sosyal medya platformudur. 6 Ekim 2010’da Kevin Systrom ve Mike Krieger tarafından kurulduğu günden bu yana, Instagram sadece fotoğraf paylaşma uygulaması olmanın ötesine geçerek, bireylerin ve markaların kendilerini ifade etmeleri için zengin bir alan haline geldi. 2024 yılı itibarıyla, platform aylık […]...
Dijital PazarlamaDijital ReklamlarGoogle ADS
Boş Resim

Google Ads: Reklamlara Dinamik Konum Ekleme

Google Ads’deki dinamik konum ekleme özelliği duyarlı arama ağı reklamlarınızı daha alakalı ve etkili hale getirmek için mükemmel bir araçtır. Özellikle lokasyon bazlı hizmet veriyorsanız. Bu özellik sayesinde reklamverenler reklam başlıklarına ve açıklamalarına kullanıcıların konumlarına özgü bilgileri dinamik olarak ekleyebilirler. Kampanyanızın yer hedeflemesine göre reklamlarınızda bir kullanıcının şehri, eyaleti veya ülkesi gibi bilgileri gösterebilirsiniz. Örneğin, […]...